Vi kör på...

Jag är i zonen när det gäller NHL känner jag, det gillar vi.
CL ikväll igen, hoppas på lite bättre resultat... har ett par funderingar

Chelsea - Atletico Madrid 1 (-1,0) 2.00
Dragit min slutsats om denna lite längre ned på sidan

CSKA Moskva X (3.25) alternativt 1X (1.66) och Under 2,5mål (1.60)
Dragit min slutsats om denna lite längre ned på sidan. 1X finns till 1,66 vilket jag ser som mycket bra då CSKA's form är stigande, inte förlorat på 9 matcher och man har även vilat spelare till denna match. United med skadebekymmer och spelar inte sin bästa fotboll..Dom kommer spela taktiskt med kontringar.

Porto - APOEL Nicosia 1 (-1,0) 1.66
Porto är urstarka på hemmaplan, samtidigt som APOEL har skadebekymmer i defensiven. Tror man får det svettigt ikväll.

Övriga funderingar...

Bordeaux - Bayern Munchen 1X (1.40)
Bayern är inte samma lag utan Ribery och Robben, som båda saknas ikväll... Kan va värt att bygga någon trippel med denna.

FC Zurich - Marseille 1X (2.00)
Också intressant...



Kommentarer
Postat av: Runilton

Kommer det NHL rekar ikväll??

Om ja..... ungefär tid??

2009-10-21 @ 15:40:05
Postat av: jocke

Det blir nog runt 12 som vanligt, efter fotbollen iaf.

2009-10-21 @ 17:21:30
Postat av: Anonym

En liten rättelse, jag kommer nog bara skriva snabbt vad jag tror om matcherna ikväll.. jag ska nämligen bort och kommer nog inte hem innan matcherna börjat.

2009-10-21 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0