Snarkaton...

Tennis (säkra)

Johansson, J
v Bellucci, T 1.25

Baghdatis, M v Clement, A 1.285




Känns inte allt för bra!

Jag lyckades pricka in ML flyers, +1,5 Atlanta tsm med shaktar och salzburg vilket gav mig +/- noll kväll, men i övrigt var detta en lika hemsk dag som igår.

Inte mycket att göra åt så här i efterhand. Konstig vändning Ottawa stod för.. dom släpper in på tok mkt för mål dock. Speciellt från blålinjen.. men cool kvittering med 1,6 sekunder kvar shorthanded. Sharks en besvikelse... Rangers - Devils sprack i sista sekund... Atlanta släpper in 3 puckar på 2½ minut. Kändes inte som en normal kväll.. Khabibulin vann mot Jackets, den va rätt öppen så förvånar mig inte. Något som dock förvånar mig lite är att Flyers inte vinner på ord. tid... 39-26 i skott bland annat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0