Saknar...

NHL!

Otroligt vad kvällarna blir tråkiga utan NHL, haha :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Milan lyckades vinna! Roma kunde inte stänga matchen efter 1-0..  trist! Men men, jag lyckades live spela in under 1,5 mål i halvtid precis efter 1-0 målet, samt 1-0 resultat i halvtid så jag tog igen förlusten + lite till.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Am. Fotboll ska jag egentligen inte spela, iofs var dessa rekade men jag gillar inte och spela på saker där jag inte har en jävligt aning om hur ens reglerna går till... haha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorgon stillas abstinensen med tre matcher, Rangers tar emot Sharks hemma i MSG. Ser verkligen fram emot den, det kommer bli stenhårt! Sen har vi Dallas som återvänder hem och tar emot Kings som jag tror kan ta 2p! Sist men inte minst Oilers hemma mot Canucks, också lite oviss. Återkommer ju imorgon med utförliga analyser.

Förresten, jag har ju fått nöja mig med att Streama de flesta matcherna då Canal+ inte längre sänder NHL, men det serru ska det bli ändring på! Kommer nämligen få Viasat och ESPN inom några veckor... då blir många uppesittarkvällar!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Livespela in under 2,5 på Vitoria - Nautico 1,70

samt

under 3,5 Cruziero - Botafogo

och

Boca Juniors - CA Tigre 1

Totals odds: 2.98

...gick på magkänsla.. kändes jävligt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0