Lürdag

God förmiddag, ska strax bege mig till högskolan och skriva klart ett förbannat arbete, men innan det lite spel!



Tyckte Philadelphia var värda ett kryss, tyvärr slarvade man under eget PP och lät Dvorak sätta 3-2 i sista perioden. Sen klantade man sig ännu mer genom att ta ut Emery när man knappt hade kontroll på pucken i offensiv zon. Aja, det går fler tåg




NHL dubbeln som jag rekade blev till slut en trippel för mig för ja la dit Edmonton och det visade sig vara ett lyckat drag. 4/6 på mitt "Jackpot drag", där Dallas och Boston inte hade lust o göra fler mål än dom i andra perioden.. Philly som sagt förlorar matchen i sitt eget Powerplay, men men vi ska inte gråta för det, jag gick plus totalt sett. Hoppas någon rekade dubbeln iaf.



Massvis av fotboll idag!

Börjar med en dubbel.
Man Utd - Bolton 1 (1.222)
AIK - Gefle 1 (1.35)

Dom här känns väldigt säkra. Att United ska tappa poäng två raka matcher på Old Trafford känns inte riktigt troligt. Dessutom får dom tillbaka VDS!! Äntligen slipper man se Foster fumla in bollar. Och AIK som leder allsvenskan med 1p har inte råd att tappa poäng här, om man vill vinna sm guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0