Lite mindre

Kommer minska inläggen lite de kommande veckorna, mestadels för jag läser på universitet och jag tycker bloggen tar lite för mycket tid just nu...måste fokusera på annat känner jag! Kommer köra korta analyser på NHL men dom kommer förhoppningsvis inte bli sämre för det.

Väldigt ovissa matcher i NHL inatt, bör kanske spelas med försiktighet.

Washington - Philadelphia x2 (1.60)
Här är det bra värt att spela Flyers då dom brukar kunna ta ner Capitals. Emery tillbaka i kassen och även om han inte varit superhet så är han bättre än Varlamov. Philadelphia kommer med motivationsvinst ikväll då jag säkert tror dom sett fram emot denna.. Förra säsongen slutade mötet 6-5 till Flyers efter sudden, och var kanske den bästa matchen i NHL under den förra säsongen. efter ett par svaga insatser tror jag man vill tillbaka på rätt väg och satsar nog hårt ikväll. Semin möjligen borta för Capitals som också kommer hem till huvudstaden efter en roadie. Man ska komma ihåg att Flyers vann skotten med 38-28 mot Sharks och borde fått med sig ett betydligt bättre reslultat, dock var Boucher inte den man hoppats på i kassen samtidigt som Sharks goaltender var strålande.

Får räcka så här.. känns som Oilers - Avs och Canucks - Wings kan sluta hur som helst..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0