Premier league & The Championship

Fulham - Bolton 1
Fulham är ett grymt bra hemmalag som jag tror tar Bolton idag. Bolton är inte alls i någon bra form och speciellt inte på bortaplan.

Newcastle - Swansea 1
Newcastle är ett av de bästa hemmalagen i the championship, och även fast Swansea har bra form så har dom svartvita god chans på 3p idag.

West Ham - Burnley 1
God chans för hemmaseger. Burnley är endast bra på hemmaplan och West Ham ser väl lite bättre ut nu kanske... jag e tämligen säker här!

Aston Villa - Tottenham X
Öppet, men jag känner krysset låååång lång väg. 1-1


Sirius - Villa lidköping 2 (1.85)
Som jag skrivit tidigare så har jag lirat Villa idag. Det kmr bli jämnt men förhoppningsvis vinner Villa till slut!


 

Stryktipset i övrigt..

1. Manch.C - Hull        1        
2. Blackburn - Stoke        1 X 2    
3. Fulham - Bolton        1        
4. Portsmo. - Manch.U            2    
5. West Ham - Burnley        1        
6. Wigan - Sunderl.          X 2    
7. Brist.C - Sheff.U        1 X      
8. Crystal P - Watford        1 X      
9. Newcastle - Swansea        1 X      
10. Peterbor. - Middlesbr          X 2    
11. Queens PR - Coventry        1        
12. Scunthorp - Leicester          X 2    
13. Sheff.W - West Bro.            2  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0