God förmiddag

Blev inga NHL tips igår då jag hade fullt upp med annat. Helgen ser lite fullspäckad ut och jag tror inte jag kommer ha någon chans att blogga, ska resa till Stockholm och vet inte hur det blir med dator och internetförbindelsen.

Möjligtvis slänger jag in några rekar ikväll, men som sagt.. lördagen blir nog inget!

När jag tittar igenom nattens resultat så känner jag väl att Detroit, New Jersey och Philadelphia var hyfsade spel inatt, och dom hade jag nog lirat. Dock hade jag nog åkt på niten på St. Louis Blues som fick stryk..  Man kan ju inte exakt säga vilka matcher man hade spelat i efterhand, men kul att leka med tanken :)


Ren spontan tanke för ikväll. Inga bet lagda

01:00 Carolina Hurricanes New York Islanders 1? -  Desperationshockey av Carolina, räcker långt.
 
01:00 Columbus Blue Jackets Anaheim Ducks x2? -  Svårt, kan cbj bounca tillbaka? njae..
 
01:30 Buffalo Sabres Calgary Flames 2/U5,5? -  CAL ser fin fina ut. Två målisar i form möts.
 
01:30 Atlanta Thrashers Los Angeles Kings x2/ö5,5? -  Kovy tillbaka. Men Atl går b2b.
 
02:30 Chicago Blackhawks Toronto Maple Leafs  -  Chicago måste ses som troliga efter TOR senaste plattmatch.
 
       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0