Div1 Hockey och Bandy

Hej igen..  har lirat lite division 1 hockey och bandy. Gick bra senast!

Jag har lirat Villa borta mot Sirius till 1,85. Denna match kommer säkert bli jämn.. båda lagen har börjat säsongen ypperligt men jag ser Villa som ett bättre lag och tror jag kniper denna med nåt mål eller två.

På Söndag spelar Haparanda mot Vetlanda... 1,90 är ett bra odds för en hemmaseger. Haparanda imponerade mot SAIK senast, ledde stora delar av matchen.. impade på mig. Vetlanda är inget bra bortalag och jag tror Hapa vinner lätt! Helgens BÄSTA!!

Även fått rapporter om dåligt väder samt dålig is i Kungälv, provar liten insats på Under 9 mål till 1,85.

Division 1 Hockey

Pantern - Kristiandstad 1
Inget givet men 1,74 och bra chans för hemmaseger. Ser Pantern som ett starkare lag.

Dubbel: Olofström och Karlskrona
Karlskrona är riktigt starka hemma och möter Gislaved... detta ska bara bli en etta. Olofström likaså, Halmstad har spelat hyffsat på sistone men dom räcker inte till mot Olofström som kommer vinna bara dom vill det.

Dubbel:
Tingsryd och Vita Hästen
Tingsryd borde spela i Allsvenskan, obesegrade på hemmaplan i år. Hästen är grymma hemma och vinner också om dom bara vill.

Dubbel: Lugano och Karlskrona
Lugano börjar komma i form och möter ett Biel som saknar några viktiga spelare + är ett sämre lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0