NHL

Boston - Philadelphia 1 (2.00) 5 units
Finns ingen anledning att spela Philadelphia när dom match efter match spelar med fel inställning. Tänker inte röra Flyers förän jag ser att dom förbättrar sig. Boston har gått bra nu med 7 vinster senaste 10 om jag inte missminner mig. Flyers har Emery på skadelistan och då kan det bli tungt för laget, jag tycker ju absolut inte att Boucher är en målvakt man kan lita på i ett så tätt matchande. Tim Thomas startar för hemmalaget, han och Boston ska under en normal kväll kunna vinna denna med rådande förutsättningar..

Även lite över/underspel som jag provar med 2 units/spel

Kings @ Canucks Över 5,5

Coyotes @ Red Wings Under 5,5

Ottawa @ Toronto Över 5,5

Sabres @ Canadiens Under 5,5

Hoppas känslan är rätt ute.

Mvh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0