Champions League ikväll..

CL är väl inget jag spelar hårt på men ikväll finns det ett par spel som jag ser som ganska givna.

Zurich - Milan 2 (1.35) alt. hcp -1 (1.95) 6/10u
Oddsen har sänkts lite, Milan måste vinna här medan Zurich inte har något att spela för. Milan tycker jag är i fin form, dock inte ofta jag litar på Milan men ikväll känns det som att det kommer bli vinst. Ronaldinho & Pato, behövs egentligen inga fler plan, med den formen dom har.

Juventus - Bayern Under 2,5 (1.68) 5/10u
Juve fixar avancemang med ett X här, och alla vet väl hur bra italienarna är på att spela taktiskt. Detta tror jag blir en hyfsat målsnål historia.

En riktigt BANKDUBBEL är under 3,5 mål mellan just Juve och Bayern, samt Milan vinst. Den betalar väl inte några fantastiska summor men runt 1,7. Vilken bank har 70% ränta? 8/10u

Wolfsburg - Man U 1 (1.95) 4/10u
Oddset också lite hyvlat nu när så många har spelat på den. Man U kommer med ett reservlag, flera spelare som inte ens fått chansen i A-lagstruppen innan. Wolfsburg kommer garanterat att ställa upp med starkaste laget då man inte är säker från gruppen än. United är klara för avancemang, men kan få gruppsegern vid oavgjort. Tror dock tyskarna öser på rejält och nätar. Man lyckades med det på Old Trafford mot ett bättre Man U, då ska man lyckas hemma mot en sämre laguppställning.

Maccabi Haifa - Bordeaux Ö2,5 mål 3/10u
Här kommer ett spel som jag fått från shawkshankbetting.se. Citerar en kommentar från Bordeaux's tränare som finns på hans sida. Bordeaux är redan klara och kommer spela avslappnat och provar även en liten ny spelstil här med orutinerade spelare.

"I will field a much more attacking lineup and play with a more direct approach than we did in the previous fixture. Despite what people might say, it is not going to be a young side but a blend of younger and more experienced players which should make for a dynamic and effective mix…"

Må fotbollarna studsa våran väg ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0